Shop О компании Сотрудничество Где купить? Спортивное питание
Нутренд > Циклические виды спорта > Советы > Пілоти Buggyra IRS: сьогодні на землі бу…

Пілоти Buggyra IRS: сьогодні на землі було реальне пекло!

Після відмінного проведеного дев’ятого етапу наші екіпажи знову повертаються до роботи. Організатори змагань назвали трасу від Сальти до Белену як саму складну із другої половини Ралі Дакар. Наші пілоти Мартін Шолтіс і Мартін Коломи її вже проїхали та потрапили у першу десятку!

"Цей старт усім показав, наскільки завзято відпрацювали організатори, щоб зробити змагання вимогливими і надали можливість протестувати наші технології у таких екстремальних умовах. На щастя, обидві наші вантажівки уже на фініші. Мартін Шолтіс  виконав своє завдання на відмінно і потрапив у ТОП-10, а вантажівка Коломи підготувала багато роботи для наших механіків" - коментує пройдений етап Ян Каливода. Шолтіс закінчив цей старт у першій десятці вже вдруге у дукарській гонці, зайнявши дев’яте місце. Це був найкращий результат для чеського прапора на даному етапі.

Див. також: купити продукцію NUTREND в Україні для найкращих досягнень в аматорському та професійному спорті ви можете в магазинах наших офіційних партнерів у Києві, Одесі, Львові, Харкові, Дніпрі, Запоріжжі, Вінниці та інших містах.

Сьогоднішня сцена була дуже довгою, ми виїхали о восьмій ранку та повернулися аж о десятій вечора. Перша частина була досить непоганою, початок другої теж був досить вдалим: ми проїхали через річковий басейн і кілометри пролітали один за одним. Але потім трапилася секція із дюнами, десь метрової висоти на протязі п’ятидесяти кілометрів…Це було нескінченно довго і боляче. Я запитав себе, хто зламається першим: пілот чи вантажівка? За шість кілометрів від фінішу ми пробили одне колесо і згаяли на цьому час. Врешті-решт, слава Богу, доїхали до кінця”- коментує свій десятий етап Мартін Шолтіс.

Для Мартіна Коломи десятий етап видався справжнім надлюдським випробуванням:”Це було справжнє пекло! Через 40 кілометрів нас перекинуло на бік, потім були нескінченні дюни, вантажівка настільки була доведена до свого ліміту, що я вже й не вірив у те, що вона здатна усе це витримати. У нас рвалися шини, а останні 100 кілометрів ми їхали лише на передньому приводі, оскільки задня вісь зламалася. Я б ніколи не повірив, що дюни можна здолати лише на передньому приводі. Але ми дісталися фінішу – отже, це можливо!” – сміється Мартін.

А штурман Рості Плни взагалі втратив голос після етапу вівторка: “Це був найгірший день усього Дакару: і важка траса, і технічні проблеми. Наш внутрішній зв’язок вийшов з ладу вже на перших кілометрах і мені довелося кричати. Ми перевернулися та зламали задню вісь і тому дісталися фінішу лише у темноті, а тому вимоги до навігації та штурмана була надскладними, оскільки шляхові відмітки було неможливо побачити. Слава Богу, ми дісталися фінішу. Я пішов спати…

Спортивні добавки NUTREND в Україні бажають пілотам подальших успіхів і високих фінальних результатів!